Misiunea unei aplicatii de tip ERP este imbunatatirea organizarii si comunicarii. Solutiile IT sunt suportul asigurarii unui mediu de lucru familiar si prietenos pentru indeplinirea obiectivelor unei institutii publice.

Provocarile in realizarea aplicatiei ERP pentru institutiile publice au fost operarea mai usoara si o raportare rapida.

Operare
  • Preluarea cu efort mai mic si mai repede a documentelor in contabilitate
  • Eliminarea colectarii redundante a documentelor in programe informatice diverse
  • Transferarea colectarii documentelor primare catre cei care le receptioneaza
  • Pastrarea controlului absolut asupra modului de contare in serviciul contabilitate

Raportare
  • Generarea automata a rapoartelor generale sau specifice unei directii
  • Rapoarte on-line, prezentate intr-un mod usor si intuitiv
  • Date de interes general disponibile in toate directiile

Avantajele aplicatiei ERP pentru administratia publica

Functionarii interactioneaza cu aplicatia prin mecanisme variate si simple
  • Interfete de aplicatie Windows
  • Microsoft Office
  • Interfete web

Managerii au la dispozitie informatii din toata institutia intr-un mediu intuitiv si atractiv
  • Rapoarte online publicate pe intranet

Nucleul aplicatiei sa fie robust si extensibil
  • Sistemul va prelua date din surse multiple precum alte aplicatii, fluxuri de lucru, etc
  • Nucelul se va putea adapta unor cerinte in schimare

Sistemul disponibil pe internet
  • Sistemul se va accesa din alte locatii in regim de securizare excelent

Beneficiile managementului

Rapoarte online accesate foarte usor
  • Buget, executie bugetara, dari de seama
  • Posibilitatea de presonalizare a rapoartelor

Control facil si la nivel de detaliu
  • Fara sa fie nevoie sa foloseasca aplicatii particulare
  • Informatii permanent actualizate

Urmarirea consiliilor locale si institutiilor subordonate
  • Fonduri locale si fonduri ale Uniunii Europene

Asistenta in activitatea de control financiar preventiv
  • Prin efectuarea de calcule automate si acces imediat la toate informatiile necesare

Evidenta a angajamentelor legale
  • Informatii despre stadiul si modul de derulare a contractelor

Aplicarea si respectarea normelor ISO sau a procedurilor interne
  • Implementeaza baza pentru procese standardizate si mod de aplicare omogen

Sistem informatic unitar si coerent
  • Usureaza munca subordonatilor

Beneficiile angajatilor operationali ai institutiei

Colectarea unui volum mai mic de informatii
  • Documentele primare preluate de servicii

Note contabile generate automat
  • Conform monografiilor si activitatilor contabile definite, in conturi analitice si sintetice

Documente inregistrate cronologic
  • Automat sistemul va asigura ca documentele sunt inregistrate cronologic

Rapoarte contabile automate si actualizate
  • Balanta de verificare lunara, bilant, situatii financiare trimestriale, semestriale si anuale

Disponibil bugetar automat
  • Executie bugetara actualizata permanent
  • Evidenta disponibilului bugetar si incadrarea platilor

Asistenta in activitatea de control financiar preventiv
  • Prin efectuarea de calcule automate si acces imediat la toate informatiile necesare

Evidenta angajamentelor legale si urmarirea ALOP
  • Proces ALOP asistat