Divizia software

Specializarile diviziei software sunt crearea de software de business, realizarea de sisteme de document management, implementarea si adaptarea de solutii de Business Process Management si de solutii de workflow, si gestionarea activitatii companiilor prin softul de task management avansat RiverRaft.

Proiectele realizate pana in prezent implica realizarea unor aplicatii folosite de mii de angajati. Gestionarea mai eficienta a timpului, scaderea numarului de operatiuni necesare pentru obtinerea unor acte oficiale, urmarirea mai eficienta a activitatii sunt doar cateva din beneficiile proiectelor realizate de echipele CS Vision.

Cateva din acestea sunt:
  • Crearea unui sistem de document management adaptat modalitatii de lucru a angajatilor a schimbat stilul de lucru, generand obisnuinta folosirii unor proceduri clare pentru gestionarea documentelor (vezi studiu de caz CJ Cluj)
  • Crearea unui sistem de registratura integrat cu un flux de procese pentru usurarea modalitatii de inregistrare si pentru fluidizarea modalitatii de circulatie a documentelor prin institutie (vezi studiul de caz CJ Brasov)
  • Cresterea numarului de taskuri duse la bun sfarsit si scaderea timpului de realizare a taskurilor prin intermediul RiverRaft.


    Divizia TomTouch

    Specializarea diviziei TomTouch este realizarea de hardware interactiv si de aplicatii pentru folosirea acestuia, fie ca este vorba despre infochioscuri, suprafete multitouch, aplicatii multimedia, statii de autobuz interactive sau spatii intregi interactive.

    De la design si proiectare, pana la implementare si suport pentru proiect, CS Vision ofera prin divizia TomTouch toate elementele necesare pentru proiectul tau interactiv.

    Datorita halei de productie de la Brasov, CS Vision creaza proiecte custom, adaptate celor mai dificile cerinte. De asemenea, productia locala si experienta in domeniu permite oferirea de solutii si servicii OEM, cu toate etapele implicate de aceasta.

    Cateva din proiectele realizate sunt :

    • Crearea unei platforme de vizualizare a informatiilor din portalul intern cu mai mult de 30 de infochioscuri, pentru Schlumberger, una din primele companii din lume in extragerea de petrol (vezi studiul de caz Schlumberger)
    • Crearea unei "Statii de autobuz interactive" - in care piciorul din statia e autobuz este inlocuit cu unul interactiv. Pe el pot fi incarcate jocuri sau aplicatii dezvoltate pentru fiecare proiect in parte. (vezi studiul de caz Pepsi - Media Direction)
    • Realizarea unui configurator auto interactiv, adica un terminal cu touchscreen care prezinta informatii detaliate pentru fiecare model, clipuri video si un configurator in care se poate vizualiza modelul cu optiuni si in culori diferite (vezi studiul de caz Porsche Romania)
We are sorry.

We don't have yet an english version for this page.


Close this message and continue reading

Return to homepage