Solutia de Registratura pentru institutiile publice din Romania este un sistem de management de documente care ofera angajaţiilor Departamentului de Registratură instrumentele necesare pentru preluarea, înregistrarea, distribuirea, arhivarea şi urmărirea documentelor.
Acest sistem oferă control atât asupra documentelor care intră în instituţie, cât şi a celor care ies. Întreg sistemul are la bază tehnologia SharePoint, care furnizează o singură viziune asupra informaţiilor, chiar dacă acestea provin dintr-o gamă variată de surse, reducând, în acelaşi timp, la minimum timpul de regăsire al informaţiilor dispersate. Se obţine astfel un nivel ridicat de flexibilitate şi funcţionalitate.
Obiective:
Avantajul principal este eficientizarea muncii prin:
Sistemul de Registratură este compus dintr-un scanner, o aplicaţie prin intermediul căreia se introduc datele referitoare la documetele înregistrate - „Aplicaţia de scanare”, registrul şi arhiva electronică.
Interfaţa oferită este prietenoasă, uşor de utilizat şi adaptabilă, concepută după principiul „cât mai puţine clickuri”.
Acest sistem oferă control atât asupra documentelor care intră în instituţie, cât şi a celor care ies. Întreg sistemul are la bază tehnologia SharePoint, care furnizează o singură viziune asupra informaţiilor, chiar dacă acestea provin dintr-o gamă variată de surse, reducând, în acelaşi timp, la minimum timpul de regăsire al informaţiilor dispersate. Se obţine astfel un nivel ridicat de flexibilitate şi funcţionalitate.
Obiective:
- Eliminarea registrilor manuali, introducerea inregistrarii si numerotarii electronice
- Urmarirea actelor
- Posibilitatea de consultare a continutului actelor
Avantajul principal este eficientizarea muncii prin:
- Generare automata a numerelor – reducerea erorilor umane
- Siguranta
- Rapiditate sporita
- Arhivare facila
- Posibilitatea efectuarii de cautari complexe
- Permiterea utilizarii concurente si distribuite
Sistemul de Registratură este compus dintr-un scanner, o aplicaţie prin intermediul căreia se introduc datele referitoare la documetele înregistrate - „Aplicaţia de scanare”, registrul şi arhiva electronică.
Interfaţa oferită este prietenoasă, uşor de utilizat şi adaptabilă, concepută după principiul „cât mai puţine clickuri”.