Fluxul de lucru natural al serviciului de Urbanism din cadrul Primariilor si Consiliilor Judetene este reflectat intocmai de solutia dezvoltata de specialistii CS Vision. Fiecare pas al crearii Certificatului de Urbanism este automatizat, de la momentul primirii petitiei, pana la momentul inregistrarii acestuia in Registrul Certificatelor de Urbanism eliberate.
Solutia pentru serviciul Urbanism este creata astfel incat sa armonizeze activitatea Registraturii, a sefului de serviciu si a consilierului din Consiliul Judetean sau din Primarie pentru o mai rapida rezolvare a solicitarilor petentilor (vezi studiu de caz).
Alaturi de aplicatia pentru gestionarea serviciului de Urbanism a fost dezvoltata si o componenta de consultanta juridica focusata pe procesele specifice activitatilor din zona de urbanism. Astfel, Consiliul Judetean poate pune la dispozitia angajatilor primariilor judetene legi, metodologii simplificate ale proceselor de lucru si ajutor/asistenta juridica sau posibilitatea de a discuta problemele cu care se confrunta.
Dupa o analiza a activitatilor Serviciului Urbanism, au fost create scenarii care permit rezolvarea tuturor situatiilor intalnite. Astfel, pentru diferite cazuri sunt create avize, sunt adaugate documente la dosar, se creaza adrese sau note de calcul s.a.
Platforma de dezvoltare este Sharepoint, fiind dezvoltate web-part-uri si fluxuri de lucru pentru oglindirea activitatii Serviciului Urbanism.
Obiectivele implementarii solutiei pentru serviciul de Urbanism sunt:
Avantajele parteneriatului cu CS Vision in automatizarea activitatii serviciului Urbanism sunt:
Solutia pentru serviciul Urbanism este creata astfel incat sa armonizeze activitatea Registraturii, a sefului de serviciu si a consilierului din Consiliul Judetean sau din Primarie pentru o mai rapida rezolvare a solicitarilor petentilor (vezi studiu de caz).
Alaturi de aplicatia pentru gestionarea serviciului de Urbanism a fost dezvoltata si o componenta de consultanta juridica focusata pe procesele specifice activitatilor din zona de urbanism. Astfel, Consiliul Judetean poate pune la dispozitia angajatilor primariilor judetene legi, metodologii simplificate ale proceselor de lucru si ajutor/asistenta juridica sau posibilitatea de a discuta problemele cu care se confrunta.
Dupa o analiza a activitatilor Serviciului Urbanism, au fost create scenarii care permit rezolvarea tuturor situatiilor intalnite. Astfel, pentru diferite cazuri sunt create avize, sunt adaugate documente la dosar, se creaza adrese sau note de calcul s.a.
Platforma de dezvoltare este Sharepoint, fiind dezvoltate web-part-uri si fluxuri de lucru pentru oglindirea activitatii Serviciului Urbanism.
Obiectivele implementarii solutiei pentru serviciul de Urbanism sunt:
- Cresterea controlului asupra procesului de emitere a Certificatelor de Urbanism
- Reducerea timpului de emitere a Certificatelor de Urbanism
- O mai buna colaborare intre Registratura, Sefii de Serviciu si Consilieri
- Pastrarea in format electronic a tuturor documentelor pe baza carora s-a emis un Certificat de Urbanism
- Scaderea numarului de erori umane
- Scaderea costurilor implicate de erori si timpii lungi de asteptare
Avantajele parteneriatului cu CS Vision in automatizarea activitatii serviciului Urbanism sunt:
-
Aplicatia urmareste indeaproape ciclul natural al activitatilor Serviciului Urbanism
-
Expertiza CS Vision in customizarea Sharepoint si in dezvoltarea de aplicatii Custom, care i-a adus calitatea de Microsoft Gold partner (Enterprise Content Management si ISV)
-
Certificarile ISO 9001, 14001, 18001, 27001
-
Existenta unor tipare predefinite de implementare pentru aplicatia Urbanism, timpul necesar implementarii fiind astfel redus considerabil