Activitatea de eliberare de autorizatii de transport din cadrul unei primarii necesita o aplicatie specializata, care sa gestioneze cererile primite de la registratura si sa permita Consilierilor si Sefilor de Serviciu sa interactioneze eficient pentru eliberarea autorizatiilor in timpul stabilit de lege.

Fiind realizata pe o platforma Sharepoint, aplicatia permite o interactiune foarte buna a serviciului care se ocupa de eliberearea autorizatiilor de transport cu serviciul de registratura unde se primesc toate documentele.
Aplicatia de Registratura, avand integrata si o aplicatie de tip Workflow, permite transmiterea documentelor necesare la fiecare post in parte, sefii de serviciu fiind cei care gestioneaza lista de taskuri a angajatilor din subordine.

Avantajele unei aplicatii dezvoltate pe platforma Microsoft Office Sharepoint Server sunt introducerea unei metodologii de lucru usor de aplicat, bazata pe fluxurile naturale de lucru ale departamentului precum si usurinta in utilizare, datorata similitudinilor de interfata.

Principalele beneficii ale automatizarii activitatii activitatii de eliberare a autorizatiilor de transport cu aplicatia dezvoltata de CS Vision

  • Vizibilitate crescuta asupra documentelor fiecarui dosar
  • Scaderea timpului de rezolvare pentru cererile cetatenilor
  • Transparenta activitatii, atatat pentru intreaga institutie cat si pentru celelalte institutii
  • Gasirea usoara a informatiilor in arhiva de documente
  • Eficientizarea fluxului de activitati din cadrul departamentului
  • Semnarea si aprobarea mai rapida a documentelor s.a.
  • Durata de implementare in cazul proiectului standard este de sub o luna, incluzand si trainingul utilizatorilor.

  • Pentru mai multe informatii vezi si studiul de caz CJ Brasov.