Solutia dezvoltata pentru serviciul economic este bazata atat pe platforma Sharepoint, cat si pe module de solutii ERP pentru gestionarea contabilitatii, bugetelor, veniturilor si cheltuielilor.

Solutia de gestiune prelucreaza automat informatiile serviciilor de specialistate implicate in urmarirea stocurilor de materiale, a platilor si a incasarilor, a mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar, dar si realizarea darilor de seama contabile necesare altor institutii.

Raportarile disponibile ofera un instrument foarte util pentru realizarea bugetelor locale si pentru urmarirea realizarii prevederilor bugetare.

Datorita interfetei familiare, timpul necesar invatarii modului de lucru este minim, punandu-se la dispozitie training specializat.

Avantajele aplicatiei dezvoltate de specialistii CS Vision sunt:

  • Securitate crescuta, datorita accesului pe baza de profil cu drepturi
  • Posibilitatea configurarii rapoartelor necesare pentru conducerea institutiei
  • Integrare usoara cu sistemele deja existente
  • Usurinta in utilizare si training specializat